06-58958959

Heb je een vraag? Stel hem via WhatsApp!

0 product(en) - €0.00

SNELLE VERZENDING

Gratis geleverd!*

  • Werkdag vóór 21:00 BESTELD, volgende dag thuis!
  • Zondag vóór 18:00 BESTELD, maandag thuis!
  • *GRATIS VERZENDING: NL >100€, BE >150€.

 

UITSTEKENDE SERVICE

Mail ons: contactformulier / WhatsApp.

  • SNEL ANTWOORD op al uw vragen.
  • 30 dagen NIET-GOED-GELD-TERUG GARANTIE!
  • ACHTERAF BETALING mogelijk voor NL en BE.

GRATIS CADEAU

Bij iedere bestelling naar keuze!

  • Altijd verzekerd van de BESTE KWALITEIT.
  • RUIM ASSORTIMENT.
  • Externe KLANTENBEOORDELING 9,5/10.

Garantie

Veronicanailproducts.nl wil aan u als klant een product te leveren dat voldoet aan uw verwachtingen die u als klant daarvan mag hebben.

Wettelijke garantie

Fabrikanten geven fabrieksgarantie op hun producten. U krijgt van veronicanailproducts.nl standaard tenminste 12 maanden garantie op alle artikelen die u bij ons koopt. Gedurende deze periode zijn reparaties gratis. Hierop geldt als uitzondering: uw klacht wordt ongegrond bevonden (bijv. door een bedieningsfout) of niet het gevolg is van een fabrieksfout maar van een andere oorzaak (bijv. door blikseminslag, doorbranden of vochtschade), dan zijn wij genoodzaakt onderzoekskosten door te berekenen. Indien u toch tot reparatie wilt overgaan, dan worden de werkelijke transport- en reparatiekosten doorberekend.

Van garantie zijn volgende producten uitgesloten:

- Downloadbare producten, die reeds geraadpleegd zijn of ter downloaden zijn aangeboden.
- UV bulbs.

Als de klacht gegrond is, komen, binnen de garantietermijn, kosten van vervanging of reparatie voor rekening van Veronicanailproducts.nl.

Soms is het redelijk om een deel van de kosten zelf te betalen. Bijvoorbeeld als u het product een lange tijd op een normale manier hebt kunnen gebruiken en u dit door de reparatie langer kunt gebruiken. Of u hebt een product al lange tijd gebruikt en u krijgt een nieuw product. Als het redelijk is om een deel van de kosten door te berekenen, wordt u hierover vooraf geïnformeerd.

Gegronde klacht

De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • Beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
  • onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • normale slijtage en/of;
  • beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Bron: http://www.antwoordvoorbedrijven.nl, geraadpleegd op 12.01.2016.